torsdag 9. juli 2009

Sol sommer og ferie:)

Sommer, sol og ferie:D ..hærlig!
Vi er nå inne i andre ferieuka vår av 4 uker.
Så deilig med lang ferie, før ferien er dessidert lengst før
den starter...
*
Men vi koser oss masse, selv om det nå er mitt i slotta.
Guttene og Andreas sliter nå, når gresset blir snudd på markene,
det klør i hovne øyne, kløing i ganen, slapp, hodepine og snørrete.
Vi døyver så godt vi kan med zyrtek og øyedråper, litt innetid med film
og avslapping. Huff så plaga de skal være :( farsarven dette-
for jeg kjenner ingen ting.
*
Blomsterbuketten på første bilde har Linus plukket til meg:)
Denne steinen kjøpte jeg i Sverige når vi var der på campingtur.

Vi koser oss ute i telte på terrassen:)
Ha kjøpt ny rosa plast blondeduk på Kid :) (halv pris):D


I kveld var det kyllingsalat og hvitvin på menyen :)


Gubben min :¤

Bilder fra terassene.
Hortensia i rosa er bare så nydelig;)
Kjempefornøyd med at vi i år, ha beisa plattingene grå (svaberg).
Lekkert sammen med hvitt og zink
Ønsker alle en fin fin å hærlig sommer:)

Sommer hilsen fra
Isabell



2 kommentarer: