søndag 7. juni 2009

En titt ut av vinduet:)

En titt ut av vinduet i stua her, ja da ser vi elg, masse elg.
Nå når markene er fristende, med masse nytt grønt gress,
kommer de frem i flokkvis, vanligvis går de mellom 10-
20 ilag i flokk.
*

Jeg er ikke så glad i elgen, ikke fordi jeg er redd dem.
Men fordi de spiser opp alt i hagen her:(
rosenbusker, morelltreet, rips og andre ting jeg planter, spiser de opp.
ingenting som nytter, å redd er de heller ikke.
*
Så nå planter jeg å guttene salat og gullerøtter i drivhuset,
så vi er sikre på å få smake på avlingen;)

*
Da var denne helga over... 3 uker igjen så tar vi ferie:)
Når sola var framme idag var det en fin temperatur, men ellers ha
det vært kalt å surt...
Jeg og Andreas ha fått mala ikveld, mye igjen..
men det blir jo så fint å flott : )

Klem Isabell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar