mandag 6. april 2009

"Kiss the cook" :)

Da var mine nye skilter hengt opp å fotografert:)
Litt vanskelig å se på bilde:/ men dette er ventilatorhetta, over ovnen.
Som er blitt dekorert med "Kiss the cook" skiltet.
Tenkte på denne plassen med en gang jeg så skilte,
så da måtte jeg jo bare ha det;)
*
Under er de nye telys glassene, de var jo bare så fiiiine.
*
Som regel er det jeg som er "cooken"/ kokken,
men det er fordi jeg som oftest, er først hjemme om dagene:)
Mannen i huset glimter til innimellom;)
han er blant annet flink til å bake brød.
*
Det andre skiltet fikk plass på benken på kjøkkenet.
*
Gubben som ligger å venter på mat;)

*
*
Idag har jeg vært innom mange butikker på jobben (jobber som
salgsfremmer for Santa Maria og Lantmannen)
Jobber inn onsdagen, å det ser ut som jeg kan ta
påskeferie imorra:)
Gleder meg masse til noen fridager sammen med familien.
*
Klem Isabell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar