lørdag 4. april 2009

Shoppa på Fru Dahl :)

Velkommen hit inn til min nye blogg:)

Hjertebo

Har lenge tenkt på å starte en blogg til,
der jeg kan skrive litt om interiør, hus, hjem, familie
hverdag og fest.
Så håper du vil komme inn hit på besøk flere ganger:)
å legg gjerne igjen en hilsen- det er bestandig koselig med
hilsninger å tilbakemellinger.

*

Her er noen bilder fra shoppinga mi på Fru Dahl
på Fauske.
Æ å mamma hadde en koselig lørdags tur t fausk.
(- åja ...vi spist kak... men den kosta meir enn ei kron;) )
*
Elska sånne skilt, skal ta bilder så dere får se hvor
jeg har hengt de:)

*

*
Mye lekkert å flott hos Fru Dahl,
dette er det som fikk bli med meg hjem,
denne gangen;)

*

*

Så koselig du var inne å titta inne i den nye bloggen min!

Hjertebo
Ønsker alle en videre fin å koselig helg.
Å go påske til dere som har tatt påskeferie nå:)
*
Her blir det jobb å barnehage hvertfall mandag å tirsdag.
Så skal vi nyte noen hærlige påskedager sammen.

*
Klem Isabell

1 kommentar:

  1. Så masse hærlig shopping <3
    Det er fryktelig lett å la seg friste på Fru Dahl.. (:
    Gratulerer med interiørblogg forresten!
    Her blir det gøy å følge med.
    Ønsker deg og dine en koselig (og kreativ) påske!
    Klem fra meg <3

    SvarSlett