tirsdag 27. oktober 2009

Vi har bestillt hotell- Novotel Szczecin :)




Da er det ikke mange dager igjen til vi skal ut på tur:)
Jeg å 3 venniner har bestillt tur til Polen,
byen heter Szczecin. Blir vældig spennende å dra til en
plass vi ikke kjenner til fra før.
Noen andre som kjenner til denne byen?
Å ikke minst skal det bli godt med en husmorferie:)
Shopping, go mat og drikke, velvære å som jeg gleder meg :)
*

Dette var noe av det som sto om hotellet på
*
Dette moderne 4-stjerners hotellet ligger i sentrum av Szczecin, i nærheten av forretninger, den gamle bydelen, slottet til hertugene av Pommern og mange andre attraksjoner. Som en del av Novotel-kjeden kan du være sikker på at du vil få et komfortabelt opphold i Szczecin, med alle moderne fasiliteter, innbydende fellesarealer og ferske internasjonale retter i den sjarmerende restauranten Garden Brasserie. Hvis du ønsker å koble av, kan du besøke hotellets fritidssenter, der du har gratis tilgang til svømmebasseng, badstue, jacuzzi og treningsstudio



Å som jeg gleder meg :) :) :)

Er bare å begynne nedtellinga vi drar lørdag 7 nov.

Klem Isabell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar