tirsdag 6. oktober 2009

Hvitt inne og hvitt ute ;)

Når vi sto opp i morrest var det noen som hadde
drysset melis over det hele;)
Heldigvis har vi - (eller det vil si mannen i huset )
fått lagt om til vinterdekk, hvertfall på den ene bilen.
Så vi kjørte alle sammen til byen i morrest, guttene har vært
hos mora og odda (oldeforeldrene) og kosa seg,
til jeg var ferdig på jobb.
*
Da dro vi opp på sykehuset for å ta blodprøver av dem begge.
skal testes på nytt for div allergier.
De var så flinke begge 2 ikke en lyd kom ut av dem, satt
stille og rolig på fanget til pappaen mens prøvene ble tatt.
Jett om det var noen stolte foreldre:) og gutter:)
*
Her noen bilder fra spisestua,
men ser jeg ikke har tatt noen bilder
av borde, kansje for det vanligvis ligger en haug der med ting og
tang som ikke hører hjemme der;)

Stolen er den jeg selv har pussa opp (se gammelt innlegg
oppussing av stol)
Har kjøpt nytt bord, som skal byttes ut med dette runde Ikea
borde. Det nye heter Artur og er sølvfarget, kjøpt på Bohus
på Damenes aften:)

Tirsdagskveld..... å halveis til helg :D
Vi drar i vogna på torsdag ettermiddag å skal kose oss der i
høstferien :)

Koselig du er her inne å titter, legg gjærne igjen
en kommentar/ hilsen ;)
Klem Isabell

2 kommentarer:

  1. Så koselig du gjør det Isabell :o) Jeg har også kjøpt meg nytt bor. Jeg kjøpte et hvitt og veldig fint brettbord på europris til den nette sum at 250 kroner :o)) Kos dere i vogna i høstferien :o) Klem klem

    SvarSlett
  2. Oj, jeg ser jeg glemte d'en i bord ;o)) Klem igjen ;o))

    SvarSlett