søndag 17. januar 2010

Fru Dahl har fått seg blogg:)

En titt inn i vinduet på interiør butikken Fru Dahl på Fauske.
En liten butikk som rommer så masse fin og lekkert,
har du ikke hvert innom der enda så er det på tide;)
Å dra innom her er et "must" når man skal denne veien,
mye fint å se og kjøpe å ikke minst en veldig
trivelig dame bak kassa:)

Mye jeg har lyst på i Green Gate...

I januar har Fru Dahl salg -å det liker vi ;)
-25% på alle klokker, lysestaker og lykter.
*
Sjekk ut bloggen her for å se hva som mer er på salg:)


Vi har kost oss masse i vogna denne helga:)
Skøytene har vært i bruk, å guttene ha fått vært masse ute
å leka:) Nå er det pakking til ny barnehageuke, gjett om Ludvik
gleder seg... han har jo ikke fått vært i barnehagen sia
før jul.
Jeg får en hektisk uke på jobb nå, med masse frokost kampanjer.

Men nå er jeg uthvilt og klar for en ny uke;)
*
Klem Isabell





1 kommentar:

  1. Jeg må si jeg gleder meg til en liten tur til Fru Dahl når jeg kommer nordover til sommeren :-)
    Så flott at du har fått ladet batteriene! Det er godt og få gjort det når man får en hektisk uke på jobb.

    SvarSlett