søndag 10. januar 2010

Julekjøkkenet.

Ja- jeg vet jula er over.. å den er nedpakket her ;)
Men jeg har ikke rukket å lagt ut disse bildene..
så derfor litt jul igjen.
Her har jeg fått med den nye matta fra Green Gate,
som vi fikk i julegave av mamma og pappa.
Jeg bare love it:D
*
Skal ta noen nye bilder nå, når jule er på plass i eskene;)
Mye igjen på advents lysene, så har bare tatt av pynten nå,
så kan de enda brenne, når vi spiser rundt borde:)

Det har vært en trist uke her hos oss.
Vår kjære Odda, guttenes Oldefar gikk plutselig bort 2 januar.
Så nå på fredag var det begravelse, jeg var tidlig i kirka
og pynta kista. Det var rart og trist... men samtidig godt.,
Jeg følte at det var det, jeg kunne gjøre.
'
Ludvik er å full av vannkopper, (Linus hadde i jula) han er
veldig hart anngrepet, det klør over alt.
I tillegg har han fått øyebetennelse og skarlagensfeber.
Han har begynt på antibiotika for dette, men det tar
vist litt tid...
Særlig nå på kvelden og på natta er han plaget, til tider
helt spedalsk... huff det er vanskelig når våre små er syk,
å det er så lite vi kan gjøre for å hjelpe...
*
Takk for du titter innom meg i bloggen:)
P.S ligger ny LO i scrappebloggen min nå:)
*
Klem Isabell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar