fredag 19. februar 2010

Innekos og stearinlys :)

Ute er det -12 grader brrrr det er kalt, å hvertfall når
vinden uler rundt hushjørnene.
Da er det godt å kose seg inne:) ovnen spiser ved,
og varmepumpa går for fult, å med alle mine stearinlys tent,
klarer vi å holde varmen;)
Denne orkideen fikk jeg av mannen min til bursdagen ifjor,
å se så flink jeg har vært, til å få den til å blomstre igjen;)


Krystall lysestakene har jeg fått i gave fra Mora og Odda,
Synes de er så søte..!
Vi koser oss hjemme i helga, (var meldt -20 grader i Misvær)
Linus skal i barnebursdag imorra, å vi voksne skal i voksen
bursdag på kvelden. Gleder meg masse :)
Guttene skal overnatte hos Mormor og Morfar, noe de gleder
seg til.
Å vi gleder oss til å få sove lenge på søndag;)
*
Ha en koselig helg alle der ute:)
*
Klem Isabell



2 kommentarer:

  1. Så koselig du har gjort det Isabell :-)
    Her er det også kaldt! -15...... Nå håper vi på at våren kommer snart!

    Klem fra Janicke :-)

    SvarSlett
  2. Plutselig ramla æ over din blogg inne på fru Dahl :) Aldeles NYYYDELIG!! hjem du og din familie har. :) Det speilet her va rett og slett skit lekkert mildt sagt :), korr det e kjøpt hænn? Flink e du med scræpping å!! Artig!

    God hælg videre!! :)

    SvarSlett