søndag 14. februar 2010

Ønsker alle en fin Søndag og Morsdag!!

14 februar Valentinsdagen, Fastelaven og alles
Mammaer`s dag :D
Jeg fikk sove lenge... å ble vekt med kaffe, twist og gave på senga
av guttene mine. Fikk gavekort på TreL som er en Scrappebutikk:)
Linda på Trel har fått inn masser av nytt, så jeg gleder meg til å dra
å handle ti hi... :)
Fredag fikk jeg denne flotte rosebuketten av mannen min:)

Hvite, grønne og rosa blomster er det fineste jeg vet.
Å i disse rosene fikk jeg jo alt :)

Hortensia er en av mine yndlings blomster, så denne var en gave
fra meg selv;)


Jeg er en av dem som gleder meg veldig til våren,
det er min tid det... når dagene blir lysere og lengre.
Det begynner å grønnes ute, med muse ører på bjørka
og hestehov og bergull. Da elsker jeg å gå turer ute i skogen,
å kjenne på den gode vårlukta... drømme drømme...
*
Men nå er det vinter, snø og is, greit med vinter så
lenge den hvite snøen får ligge i fred.
Guttene elsker snøen, gå på ski, skøyter og slalåm
og ikke minst kjøre scooter sammen med pappaen;)
*
Kvister av lerk, nydelig og gir skikkelig vårstemning:)
Men idag måtte jeg flytte dem ut på trappa før mannen
fikk kløe i øynene og rennende nese... allergi er noe dritt:/
(det kan han skrive under på..)
Ønsker alle en super dag:)
Vi skal bake fastelavnsboller og sjokoladekake her litt
senere, så i ettermiddag kommer nok mormor og
morfar innom på kaffe og kaker:)
*
Men nå er det tid for frisk luft og ski:)

klem Isabell





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar