mandag 3. desember 2012

 Sitter her å ser på bilder på dataen, å minnes alle de fine turene jeg fikk i sommer og høst.
disse bildan e fra topptur t Sandhornet og Per Karlsa.
Begge turene var jeg sammen med min gode turvenninne Lillian :)
gleder meg allerede til neste års toppturer:)

Så det er bare å holde seg iform i vinter, så man er klar til snøen er borte;)
Men blir ikke noe problem, jeg fikk spinningsykkel hos kjæresten igår:)
tjoho så her ska det spinnes, men nu e æ straks på tur på spinning i Saltstraumen,
sammen med de andre flotte spinnerne å ikke minst våre trenere og motivatorne
Vibeke og Arne :)

Ha en super advenstid :)

Klem Isabell

1 kommentar:

  1. Antonina cumulative doctrine prisoneros jobeth Leo janusz Dana armor
    great blog but some pictures will make it better
    reimbursement Foster cardille jamie angor wolters february blystone shanghnessy


    TOP Google Ranking On Your Site

    SvarSlett