onsdag 16. september 2009

Vårt nye Lykkebo :)

Ja her er hærligheta vi har kjøpt :D
Ei hobby 720 08 modell.
Ei flott vogn med dobbelseng fremst, barnerom i mitten med
3 køyesenger. stor sittegruppe bak, do og dusj, steikovn, varmt vann
og tv ja alt det vi trenger :)
Et stort spikertelt på 12 kvadret.
Inne i telte har vi fjærnet tapet og holder på å male
vegger, tak og vinduer hvitt., blir så fint og koselig.
-
Andreas ha vært å kjøpt mere maling idag, vi har noen strøk igjen.
Men vi fikk gjort masse igår, mens onkel Marius var her
og passa guttene- (Tusen takk Lillebror:) )

Må male litt utendørs også, men vi prioriterer inne først.
-
Vi kjøpte vogna og telte på "rot" på Misvær camping
Det blir nok mange turer i slalombakken denne vinteren ;)
-
Men jeg skal også ha med meg litt scrapping jeg kan kose meg
med mens guttene er ute å leker og skravler.. ;)
Vi har mange venner og kjenninger på campingen, noe som
vi synnes er et stort + så bra at guttene har noen de kan leke med her.
For hjemme i Evjen er det ingen venniner eller kompiser de kan gå til.
-
Så er det ikke så langt å kjøre fra oss til campingen, tar ca 35 min.

Vi gleder oss alle sammen til neste tur i vogna, kansje blir det en tur på
Andreas og Linus i helga, vis han rekker det, han går nemlig
på vakt nu på fredag:(
Ludvik skal på kino sammen med farmor og ligge over hos dem i
Torvgata.
Jeg skal i bryllup til en på jobb på lørdag:) gleder meg:)

Nå nærmer helga seg med stormskritt. 1 dag igjen på jobb :)
Kos dere alle sammen!!

Klem Isabell




1 kommentar:

  1. Gratulerer så masse Isabell!
    Dette så skikkelig flott ut :)
    Gleder meg til å få se bilder fra innsiden også.. ;)
    Ha en fin ny uke.
    Klem <3

    SvarSlett