onsdag 30. september 2009

Har innreda og pynta i spikertelte:)

Hjemme bra men
campingvogn
BEST ;)
*
Dette skilte fant jeg i en spennende butikk i Umeå i sommer:)
Ikke viste jeg da at vi skulle kjøpe oss ny flott vogn med
spikertelt i Misvær;)
Her skal vi kose oss inne i skit været;)

Rosa små Ildtopper og servietter hadde mamma og pappa med seg
når de kom på besøk og inspiserte i vogna:)
Tusen takk.
..
U
*
Sovesofaen er svart under dette sengtrekket,
ble mye lysere og lunere nå :)
Å med deilige pledd fra Kid er det bare å legge seg ned,
å lese i en go bok;)
*

Den gamle stolen har fått et pledd over seg å et deilig saueskinn
på toppen ,den ble My sin yndlingsplass med en gang;)
Gulvteppet har vi arvet, salongbordet i glass følgte med på kjøpet.
Komoden bak har jeg store planer om å hvitvaske :)
*

Nye lysestaker og pynt til lysene kjøpt på Fagmøbler :)
Falt for de med en gang, å pynten til å feste på lysene var jo bare
så lekkre og glitrende hi hi
Ja jeg elsker, hvitt, sølv og bling blings :)
*


Onsdag.. igjen... dagene spriger avgårde..
Men det betyr en dag igjen på jobb så er det helg :)

Men det kunne ha blitt litt bedre vær:/ nu har det regnet
og regnet i ukesvis... lei JA.

*
Men det er jo litt koselig å sitte inne i varmen,
tenne masse lys, lese en go bok eller se tv:)
Eller rett og slett scrappe;)
*
Vi skal en tur i vogna i helga også gleder meg allerede.
Men tror jeg pakker ned litt scrapping så jeg kan lage kort
sammen med guttene.
*
Ønsker alle en vidre flott uke!!
Klem Isabell

2 kommentarer:

  1. Du e så kreativ:) æ blir så imponert av deg.
    Berre det spikerteltet, e jo bærre så utrolig koselig, får jo nesten prestasjons angst.
    Klem, kos dokker i misvær, det blir ikke misvær helg på oss.

    SvarSlett
  2. Så koselig du har ordnet til i spikerteltet :)
    Jeg er også veldig svak for hvitt og sølv sammen..
    Flott at du reklamerer for Fagmøbler! Hihi
    Håper dere fikk en fin helg i Misvær, med noen nye kort i bagasjen hjem :)
    Vi sees!

    SvarSlett