tirsdag 17. november 2009

En titt inne hos Charlotte gave og interiør.

Var innom butikken Charlotte på mandag, sukk så mye fin julepynt:)
Disse JUL "bokstavene" med og uten lys er bare så lekkre.
Kjøpte med meg noen røde hjem;)
Hjerter..... jul og lykke :)

Lekkert.

Dette fatet med lokk ønsker jeg meg:)
så vet dere det... ;)

Disse posene var så søte, en slik fikk bli med meg hjem også.
*
Skal få tatt noen bilder av det jeg handla på Charlotte,
og det jeg handla i polen, men må ha litt dagslys...
Er så vanskelig å få tatt fine bilder nå, som det nesten er mørkt
døgnet rundt.
*
Ha en flott Tirsdags kveld:)
Isabell





2 kommentarer:

  1. Jeg skjønner at jeg skulle vært i Bodø en tur ;-) Det føles som en evighet siden sist vi var oppover en tur. Hils alle :-) Klem fra Janicke

    SvarSlett
  2. Det er alt for lenge siden sist jeg hadde meg en shoppingtur..
    Charlotte`s er et must på slike turer ;)

    Jeg sliter også med å få tatt fine bilder for tiden! Mørkt når man drar hjemmefra og mørkt når man kommer hjem.. og i helgene er det så mye annet man skal rekke over!
    Derfor blir det nok en del levende-lys bilder fremover Hihi :)
    Ha en fortsatt fin uke Isabell.
    Klem fra Anneli <3
    PS. Syns du skal ta deg en tur innom Linda på torsdag :)

    SvarSlett