torsdag 12. november 2009

Hjemmelaga adventskalender.

Adventskalenderen min,( eller det er jo mannen min,
som er så heldig å få pakker og snop i denne;) )
Er med i bloggen til Foreldremanualen sitt innlegg om
advenskaledere.
Så morsomt at min ble tatt med her:)
Er ikke lenge igjen nå til den skal opp igjen, er bare å hente
inn nye kvister.
Her er det som sto i innlegget om min kalender:
Denne kalenderen synes jeg var stilig og original
- den er et riktig blikkfang i stua!
Kremmerhusene er laget av tapetrester
- samme tapet som i resten av stua!
*
Gleder meg til advent og jul :)
tia går så fort nå... gjelder ikke å stresse, men å nyte dagene.
Letter sagt enn gjort men skal prøve så godt jeg kan ;)
Fikk shoppa masse i Polen, så igår fikk jeg pakket inn
en haug med pakker:)
Men er en del igjen..
Vi hadde en utrolig flott og koselig tur, med myyyyeee shopping,
akkurat sånn vi liker det;)
Skal legge ut bilder og skrive litt mere om turen i neste innlegg.
*
Har tatt helg her nå, skal kose meg hjemme imorra.
Ha en flott fredag, å go helg :)
*
Isabell



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar