lørdag 14. november 2009

Xmas i flere farger.

Fant denne nettbutikken Impression i et innlegg hos
Måtte inn der å se, å samle ider til jul:)
Hjemme hos meg går julen først å fremst i hvitt og sølv.
På kjøkkenet har jeg rødt og rosa.
Kjenner jeg gleder meg masse til advent, jeg begynner å pynte
første søndag i advent. så blir det litt mere dag for dag.
til juletreet kommer opp på lille julaften.
For oss passer det perfekt å ha jul i advenstia også,
jula er jo så kort, så det er bare å nyte den så lenge vi kan.
Når det nye året tikker inn, er jeg lei...
da er det bare å pakke ned og begynne å vente på sola ;)


Mange måter å lage advenskalerdere på! Likte det reisdyret med pakker over ryggen.Tror jeg må prøve å få mannen i huset til å sage ut et til meg:) Å ja det hadde vært fint med et stort slik på gulvet, malt i hvitt... Ja da er det bare å begynne å tenke å tegne;)

Ha en flott lørdag alle sammen:)

P.s Ideer til flere advenskalndere se i innlegget under

Isabell

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar